13 de maig 2007

Continuen els preparatius

Doncs sí, els preparatius per la gran estrena de "La ciutat es desperta radiant" continuen!!!

El passat Divendres 27 d'Abril vàrem gravar un trosset de l'escena 2 de l'acte II, on el Ministre de la Ciència i Tecnologia, és a dir el meu personatge, expressa mitjançant els mitjans televisius el seu suport al Primer Ministre.

Quins nervis!!! Una cosa és anar dient el discurset quan estic sol a casa o per mi solet quan vaig amb moto a la feina, i una altra posar-se davant de la càmera de vídeo. Clar que ja tenia l'experiència de ser gravat (veure Visita Oficial), però... l'anterior vegada podia dir el que volgués, l'important eren els moviments.

Després de 5 o 6 "tomes", la van aprovar. També he de dir que les 2 o 3 primeres les vaig fer assegut, i després les vaig repetir de peu, agradant-li més a la Gemma, que és qui mana ;-). Bé... si hagués començat de peu, o finalment m'hi hagués quedat assegut, crec que també haguéssim necessitat les 5 o 6 "tomes" :-D!

També es va gravar l'escena 3 de l'acte I, on la analista (el personatge ha sofert un canvi de sexe :-D, i és interpretat per la Montse) fa una anàlisi de la situació política del moment...

Etiquetes de comentaris: , , ,