9 de febr. 2007

Ràfegues

Per fi!

Després d'anys i anys perseguint un somni... i de mesos i mesos d'espera... Per fi sóc un motorista com Dèu mana!!!

L'onze de Novembre del 2006 vaig decidir fer realitat el meu somni... un somni que tinc de tota la vida: tenir una moto! Així que vaig anar a un concesionari Yamaha i vaig encarregar la FZ6 N S2. Van dir-me que en 15 dies la tindria...

... però... gairebé 3 mesos després per fi van informar-me que la podia passar a recollir, així que el dia 7 de Febrer (abans d'ahir) vaig passar a recollir-la.

Estic emocionadíssim!

Oi que és maca? Podeu trobar més detalls a la web de Yamaha


Ràfegues!

Etiquetes de comentaris: , , , , ,

2 Comments:

Blogger Javier Feria said...

Qué callao te lo tenías, ladrón!!!!!

Escribiendo en el blog y sin decir nada!!!!

A ver si esto continua.

;-)

7:20 p. m.  
Blogger Jaume Plana said...

Eh!!! Te avisé que escribí algo... bueno, quizás el de las Ráfagas no te lo avisé, pero el de las suecas sí que te lo comenté!

11:23 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home