12 d’abr. 2007

La ciutat es desperta radiant

... I jo començo la meva carrera artística ;-)!!!

Qui m'ho anava a dir que a hores d'ara estaria assajant una obra de teatre!!! El títol és "La ciutat es desperta radiant", i ha estat escrita pel Jordi Sala.

Que com va ser això?

Fa poc més d'un mes (concretamente el 2 de Març) vaig anar a veure una obra de teatre "amateur" interpretada pel grup de teatre Rocaguinarda, on unes amigues: la Bea i l'Eva, hi estan apuntades.

L'obra era "Els Enamorats" de Carlo Goldoni, és una comèdia romàntica italiana.

Després de veure l'obra, i fer una cervesa amb la colla... vaig decidir apuntar-me.

Així que el dia 6, bastant acollonit per cert, vaig aparèixer en mig del grup de teatre dient "Mamá, quiero ser artista" ;-). Bé, no va ser exactament així...

Vam parlar de com havia anat l'anterior obra, i que a partir de la setmana següent començaríem a preparar la següent obra, que s'estrenaria el 9 de Juny (em sembla que era el 9)... Van preguntar-me si voldria sortir a l'obra, i jo vaig dir que per un paperet curtet...

A la setmana següent ja sabíem l'obra que interpretaríem: "La ciutat es desperta radiant", de Jordi Sala.

Vàrem fer una lectura... i a la setmana següent van oferir-me la cartera de "Ciència i Tecnologia". Si us heu llegit l'obra, ja sabeu quin tipus de personatge he d'interpretar.

Doncs bé, ara estem llegint l'obra... i a veure què tal!!! De moment promet molt la cosa, és tot un repte, per a mi com artista, suposo que per la resta del grup també, però com a muntatge és un gran repte. Quedarà molt xul.la!!!

I ja posats, voldria agrair al grup de teatre Rocaguinarda (del que en formo part) per la seva càl.lida benvinguda, i a la Gemma per acceptar-me en el grup... El que fa estar desesperat per trobar personal mascul.lí que vulgui fer teatre :-D!!!

Per cert!!! Si us vàreu perdre la de "Els Enamorats" i us agradaria veure-la, sabeu que la tornen a interpretar per les festes del Guinardó!!! Si no recordo malament, serà el dia 5 de Maig!!!

Per més informació sobre el grup de teatre Rocaguinarda, visiteu la seva web: http://www.rocaguinarda.org/index.php?option=com_content&task=view&id=1&Itemid=16

Etiquetes de comentaris: , , ,