17 de juny 2007

S'obre el teló

Ja hem estrenat l'obra!!!

Ahir, 16 de Juny vam estrenar "La ciutat es desperta radiant". Quins nervis vaig passar, però em sembla que va quedar prou bé.

Al menys, tothom em va felicitar pel meu debut.

N'hi ha hagut alguna crítica, "que si era molt lenta", " que si hi havia massa trossos de silenci", ...

Jo vaig passar molts nervis, però una vegada sobre l'escenari casi me n'oblidava, a part de quan alguna cosa no sortia com esperava. Per exemple, a l'escena 2, quan estic parlant amb el Primer Ministre, se'm va caure la cigarreta...em vaig sentir una mica patós... però va quedar en això, una simple anècdota. Hi va haver un altre moment en el que em vaig despistar, i no vaig donar la rèplica immediatament... no sé per què, però en aquell moment vaig pensar que la frase del Salva era més llarga.

També a l'escena 4 em vaig liar amb la frase "Que no s'enfonsarà sol en el fang i estirarà de la manta". Realment, no sé què hi vaig dir... alguna cosa com "no s'enfonarà en la manta i estirarà del fang". Però m'hi vaig adonar del meu error i vaig fer, un d'aquells gestos que la Gemma sempre ens diu que no fem (tancar ulls, dir merda, ...).

I la més divertida, i que no m'hi vaig adonar va ser a l'escena 7. A la senyora Font, li havia de dir "Li ha costat decidir-se venir-me a veure", i sembla ser que vaig dir "Li ha decidit costar-se a venir-me a veure", sembla ser que la Mar (senyora Font) va estar a punt de trencar a riure. A més, estava molt preocupat que el fum de la meva cigarreta no li molestés... i ella estava tan al paper que ni se n'adonava que tot el fum li anava a ella.

Bé... i ara fem unes vacances del teatre, i no hi tornem fins al primer Dilluns de Setembre... que serà... 3 de Setembre. El 28 d'Octubre tornem a la Ciutat!!!

Etiquetes de comentaris: , , ,